terça-feira, 4 de junho de 2013

The power of imagination makes us infinite.





7 comentários:

  1. Anónimo4.6.13

    “People are afraid of themselves, of their own reality; their feelings most of all. People talk about how great love is, but that’s bullshit. Love hurts. Feelings are disturbing. People are taught that pain is evil and dangerous. How can they deal with love if they’re afraid to feel? Pain is meant to wake us up. People try to hide their pain. But they’re wrong. Pain is something to carry, like a radio. You feel your strength in the experience of pain. It’s all in how you carry it. That’s what matters. Pain is a feeling. Your feelings are a part of you. Your own reality. If you feel ashamed of them, and hide them, you’re letting society destroy your reality. You should stand up for your right to feel your pain.”

    Jim Morrison


    beijo, meu Zé.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Não concordo... mas levas beijo à mesma. :))))

      Eliminar
    2. Anónimo4.6.13

      não era para concordares :b é um ponto de vista que partilho com o bacano do Jim.

      «You should stand up for your right to feel your pain.» que belo slogan para as manifs...

      Eliminar
  2. Anónimo4.6.13

    Primaço,
    Ando fugido, eu sei, mas só tens que a culpar a ela!

    (e ando com a imaginação pouco fértil)

    Toma lá abraço!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Primo, eu entendo, o enxoval para a netinha, os mimos para a mãe, o apoio ao pai, muito trabalho, e despesa também... eu entendo e por isso desculpo.
      :)))
      Deixa homem, eu só cá venho de quando em quando, logo não dou falta de quem está mais do que eu.

      Abraço!

      Eliminar
  3. Boa tarde, Zé. Passo de fugida. Dia caótico :-)

    R.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Boas!!
      Desacelera homem, senão as miúdas não te conseguem apanhar :))))

      Eliminar